Dodací podmínky

(školení první pomoci pro zaměstnance)

MEDIC Ústí nad Labem, IČ: 01546945

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto dodací podmínky upravují vztahy mezi společností MEDIC Ústí nad Labem, IČ: 01546945 (dále jen "Dodavatel") a právnickými či podnikajícími fyzickými osobami, které si objednávají školení první pomoci (dále jen "Objednatel").
1.2 Podmínky jsou nedílnou součástí každé objednávky, nabídky či smlouvy o poskytnutí školení.

2. Předmět plnění

2.1 Předmětem plnění je realizace školení první pomoci, případně dalších souvisejících kurzů uvedených v objednávce.
2.2 Školení probíhá v prostorách Objednatele nebo na předem dohodnutém místě.
2.3 Obsah školení je možné přizpůsobit specifickým rizikům pracoviště.

3. Objednávka a potvrzení termínu

3.1 Objednávku lze provést e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím webového formuláře.
3.2 Termín školení je závazný až po potvrzení Dodavatelem.
3.3 Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku z kapacitních nebo bezpečnostních důvodů.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Cena školení je stanovena dle aktuálního ceníku Dodavatele nebo individuální nabídky.
4.2 Cena zahrnuje lektora, výukové pomůcky, materiály a případně certifikáty o absolvování.
4.3 Faktura je splatná standardně do 14 dnů od data vystavení, pokud není uvedeno jinak.
4.4 V případě prodlení s úhradou je Dodavatel oprávněn účtovat zákonný úrok z prodlení.

5. Podmínky realizace školení

5.1 Objednatel je povinen zajistit vhodné prostory, technické zázemí a bezpečné prostředí pro školení.
5.2 Školení probíhá v reálném čase, s důrazem na praktické nácviky.
5.3 Počet školených osob na jeden kurz je omezen – doporučená kapacita je uvedena v nabídce.

6. Zrušení, změny a storno

6.1 Objednatel může školení zrušit bez poplatku nejpozději 7 pracovních dnů před plánovaným termínem.
6.2 Při zrušení v kratší lhůtě může Dodavatel účtovat:

  • 50 % ceny při zrušení 6–3 dny před konáním,

  • 100 % ceny při zrušení 2 a méně dnů před konáním nebo při neúčasti.
    6.3 Změna termínu je možná po dohodě s Dodavatelem, dle kapacitních možností.

7. Odpovědnost

7.1 Dodavatel odpovídá za odbornou úroveň a kvalitu poskytovaného školení.
7.2 Objednatel odpovídá za bezpečnost účastníků v prostorách, které poskytne.
7.3 Dodavatel nenese odpovědnost za škody způsobené nedodržením pokynů lektora nebo nevhodnými podmínkami na místě konání.

8. Ochrana osobních údajů

8.1 Dodavatel zpracovává osobní údaje účastníků výhradně za účelem organizace školení a vystavení certifikátů.
8.2 Osobní údaje nejsou předávány třetím osobám, vyjma zákonných povinností.

9. Reklamace

9.1 Reklamace musí být uplatněna písemně do 7 dnů od konání školení.
9.2 Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace a navrhne odpovídající řešení (např. přeškolení či slevu).

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Dodavatel si vyhrazuje právo tyto podmínky aktualizovat.
10.2 Vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky.
10.3 Odesláním objednávky Objednatel potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.